بهترین زمان معامله در بازار

بهترین ساعت ترید ارز دیجیتال چه زمانی است؟

برخلاف بازار‌های جهانی مثل فارکس، بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است و معامله‌گران ۲۴ ساعت روز در حال خرید و فروش ارز‌های خود هستند که این ویژگی بارز این بازار است, بسیاری از معامله‌گران و تریدر‌های حرفه‌ای به همین دلیل به سمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال آمدند و از ارزهایی مثل بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) نوسان‌گیری می‌کنند.

به همین دلیل است که موضوع بهترین زمان ترید برای معامله‌گران کوتاه‌مدت مانند اسکالپر‌ها  (Scalpers)یا تریدر‌های روزانه (Daily Traders) بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر سرمایه‌گذار میان‌مدت یا بلندمدت‌ هستید، بهتر است بیشتر از آنکه دنبال بهترین ساعات ترید ارز دیجیتال باشید، به سراغ بهترین تکنیک های تحلیل و استراتژی های مناسب بازار ارزدیجیتال بروید.

بهترین زمان برای ترید ارز دیجیتال

مشخصاً نوسانات این بازار در تمامی روز های هفته و حتی در تمام ساعات روز یکسان نیست و اینکه بدونین بهترین ساعت ترید ارز دیجیتال و روزهایی باید بازار و نوسانات را زیر نظر بگیرید میتونه در سود دهی بیشتر کمک شایانی براتون باشه, این موضوع بیشتر به ساعت های بازار چین, ژاپن و آمریکا بستگی داره برای مثال، زمان‌هایی که بیشتر تریدر‌های آمریکایی یا چینی شروع به معامله می‌کنند، نوسانات بازار به شدت بالا می‌رود و از به عقیده برخی تریدرها بهترین زمان نوسان گیری ارز دیجیتال است که البته این کار به افراد تازه‌وارد و کم تجربه توصیه نمی‌شود.

بنابراین از آنجایی که ترید در بازار ارزدیجیتال یک فعالیت جهانی است، کشور‌هایی که تعداد تریدر‌های فعال و سرمایه های بیشتری دارند تاثیر بسزایی در نوسانات بازار دارند به همین دلیل است که به ۳ کشور آمریکا , چین و ژاپن اشاره کردیم.

طبق تحقیقات یکی از بهترین زمان‌ها برای ترید، ۴ صبح به وقت تهران است , نوسانات بازار در این ساعت افزایش می‌یابد و تا حدود ۱۲ ظهر ادامه دارد. از دیگر دلایل مهم اینکه ساعت ۴ صبح  زمان بسته شدن کندل روزانه بیت کوین و دیگر ارز‌ها است که باعث افزایش نوسان می‌شود, با این حال اگر به دنبال پیدا کردن بهترین ساعت روز برای ورود به بازار هستید، بهتر است خود را با ساعت کاری تریدر‌های کشورهایی که اعلام کردیم هماهنگ کنید که در جدول زیر برای شما مشخص کردیم

محسن فرشید
محسن فرشید وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *