نرم افزار های ترید ارز دیجیتال

معرفی صرافی کوکوین

این روز‌ها بازار ارز دیجیتال یکی از بازارهای اینترنتی پرسود جهان است که بسیاری از افراد روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند‌. در سال‌های اخیر، احتمالاً نام رمز‌ارز‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم و دوج‌کوین زیاد به گوشتان خورده است و به‌طور‌کلی با قیمت و میزان سودآوری آن‌ها کم‌وبیش آشنا هستید.

هر فردی که می‌خواهد وارد بازار‌های ارز دیجیتال شود، باید سرمایه لازم را داشته باشد و ارزهای دیجیتال مدنظرش را در صرافی معتبری خریدوفروش کند. صرافی‌های آنلاین زیادی در‌زمینه تبادل رمزارزها فعالیت می‌کنند؛ ازجمله بایننس (Binance) و کوکوین (KuCoin). 

صرافی کوکوین (Kucoin) بستری امن و معتبر برای خرید‌و‌فروش ارز‌های رمزنگاری شده است. کوکوین کارش را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد و از آن زمان تا‌کنون، توانسته است پرقدرت به راهش ادامه دهد‌ و بیش از ۱۰ میلیون کاربر جذب کند.

در این صرافی، بیش از ۶۰۰ نوع رمزارز را می‌توان مبادله کرد و همین امر باعث شده است معامله‌گرهای بسیاری این صرافی را برای فعالیت خود انتخاب کنند. صرافی کوکوین با به‌کارگیری رابط کاربری آسان و کاربرپسند و نیز تضمین امنیت سرمایه تریدرها‌، یکی از پلتفرم‌های قدرتمند برای سرمایه‌گذارهای مبتدی و حرفه‌ای شناخته می‌شود. علاوه بر پشتیبانی از طیف گسترده‌ای کریپتوکارنسی، صرافی کوکوین از ارزهای فیات بسیاری از جمله «EUR، NZD، CZK، HUF، CAD»  نیز پشتیبانی می‌کند. این صرافی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان هزاران کاربر دارد و با ارائه خدمات کاربردی توانسته جزو ۱۰ صرافی برتر جهان جای گیرد.

اگرچه کاربران ایرانی بدون ثبت‌نام در کوکوین می‌توانند معاملات خود را تا سقف محدودی (برای مثال ۵ بیت کوین) انجام دهند اما برای احراز هویت در آن محدودیت و تحریم‌هایی اعمال شده است. هرچند این محدودیت‌ها برای کاربران ایالت متحده نیز صدق می‌کند زیرا صرافی Kucoin مجوز فعالیت در آمریکا را ندارد.


محسن فرشید
محسن فرشید وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *